2011. április 6., szerda

Nagyon édes barna/pöttyös 3részes ruhácska,24 hó - Jelenlegi ára: 1 250 Ft

Nagyon édes, 3 részes ruhácska. Ruha+bugyi+hajpánt. Szerintem egy kicsit kisebb a ruha, ezért nézd a mért adatokat. Fejpánt: 23-26 cm, hátul gumis. A bugyika jó méretű, még egy pelus is belefér bőven. Én nagyon szeretem a pöttyös ruhákat, jelenleg is van több színű és fazonú.  Nem látok hibát rajta.  A pk. saccolt, pontosan a vásárlás befejezésnél adom meg. Kérésre persze lemérem előtte is.
Mindig átnézem a ruhákat, és a hibákat jelzem. Ha mégsem venném észre, és úgy küldeném el, kérlek először nekem szólj, biztos találunk rá megoldást. Mosva lettek bezsákolva, de nyilván mindenki kimossa újra, én már nem mosom, vasalom újból. Kislányaim kinőtt, megunt ruháit árulom. Ha kérdésed van bátran írj, igyekszem válaszolni.


Jelenlegi ára: 1 250 Ft

Az aukció vége: 2011-04-16 14:00
. Nagyon édes barna/pöttyös 3részes ruhácska,24 hó - Jelenlegi ára: 1 250 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése